Fantasioita lempilaulajasta

Minulla on seksuaalisia fantasioita lempilaulajastani. Onko tämä normaalia?

Vastaus

Seksuaalinen fantasia tarkoittaa seksuaalista haavetta tai unelmaa.

Ihmisillä on seksuaalisia fantasioita monenlaisista asioista.  Ja jokainen saa fantasioida mistä haluaa.

Fantasia on eri asia kuin asian tekeminen. Moni fantasioi asioista, joita ei tekisi oikeassa elämässä.

On tavallista fantasioida lempilaulajastaan.