Yhdyntä peräsuoleen

Hei. Kuinka yhdyntä tapahtuu naisen peräsuoleen?

Vastaus

Hei

Yhdyntää peräsuoleen kutsutaan usein peppuseksiksi tai anaaliseksiksi.

Anaaliseksissä mies liikuttelee penistään naisen peräaukossa eli anaalissa.

Anaaliseksiin kannattaa valmistautua etukäteen. Kummankin osapuolen pitää peseytyä huolellisesti.

Anaaliseksissä kannattaa käyttää liukuvoidetta. Muuten anaaliseksi voi sattua ja aiheuttaa haavoja.

Anaaliseksi kannattaa aloittaa rauhallisesti ja varovasti. Jos jännittää, anaaliseksi voi sattua.

Sukupuolitaudit tarttuvat myös anaaliseksissä. Siksi anaaliseksissä kannattaa käyttää kondomia. Se suojaa seksitaudeilta.

Kaikki eivät pidä anaaliseksistä ja jokaisella on oikeus kieltäytyä siitä.