Yhdyntä suuhun

Haluaisin kysyä suuyhdynnästä.

Mitä siinä tapahtuu miehen ja naisen välillä?

Vastaus:

Hei

Suuyhdynnässä tai suuseksissä sukuelimiä hyväillään suulla.

Mies voi hyväillä suullaan naisen emätintä. Ja nainen voi hyväillä suulla miehen penistä.

Suulla hyväily voi olla esimerkiksi suutelua, nuolemista tai imemistä.

Suuseksissäkin voi kokeilla kokeilla erilaisia asioita. Kokeilemalla oppii, mikä tuntuu hyvältä.

Kumppanille kannattaa kertoa rehellisesti, miltä itsestä tuntuu ja mistä itse tykkää.

On tärkeää, että suuseksin antaminen tuntuu mukavalta. Eli ei kannata tehdä asioita, jotka tuntuvat itsestä epämukavalta.

Ennen suuseksiä penis ja emätin kannattaa pestä hyvin vedellä.

Suuseksistä ei voi tulla raskaaksi. Mutta seksitaudit voivat tarttua myös suuseksissä. Kondomi suojaa seksitaudeilta.