Kuinka usein kannattaa harrastaa liikuntaa?
Liikuntaa kannattaa harrastaa kaksi tai kolme kertaa viikossa. Liikuntaa kannattaa harrastaa vain kerran viikossa. Liikuntaa ei kannata harrastaa usein. Yksi kerta kuukaudessa riittää.
Miten liikunta vaikuttaa lihaksiin?
Liikunta tekee lihakset heikoiksi. Liikunta vahvistaa lihaksia. Liikunta ei vaikuta lihaksiin.
Miten liikunta vaikuttaa painoon?
Paino laskee heti kun on aloittanut liikunnan. Liikunta lihottaa. Liikunta auttaa painonhallinnassa. On myös tärkeää syödä terveellisesti.
Miksi liikunnan jälkeen kannattaa venytellä?
Venyttely laskee painoa. Venyttely kasvattaa pituutta. Venyttely hoitaa lihaksia ja pitää vartalon notkeana.
Miksi hyvä kunto on tärkeä asia?
Hyvä kunto vaikuttaa monella tavalla. Se auttaa jaksamaan ja pitää terveenä. Hyvä kunto auttaa saamaan uusia kavereita. Hyvä kunto auttaa katsomaan enemmän telkkaria.