Kuinka usein kannattaa harrastaa liikuntaa?
Liikuntaa ei kannata harrastaa usein. Yksi kerta kuukaudessa riittää. Liikuntaa kannattaa harrastaa vain kerran viikossa. Liikuntaa kannattaa harrastaa kaksi tai kolme kertaa viikossa.
Miten liikunta vaikuttaa lihaksiin?
Liikunta ei vaikuta lihaksiin. Liikunta vahvistaa lihaksia. Liikunta tekee lihakset heikoiksi.
Miten liikunta vaikuttaa painoon?
Liikunta lihottaa. Paino laskee heti kun on aloittanut liikunnan. Liikunta auttaa painonhallinnassa. On myös tärkeää syödä terveellisesti.
Miksi liikunnan jälkeen kannattaa venytellä?
Venyttely hoitaa lihaksia ja pitää vartalon notkeana. Venyttely kasvattaa pituutta. Venyttely laskee painoa.
Miksi hyvä kunto on tärkeä asia?
Hyvä kunto auttaa saamaan uusia kavereita. Hyvä kunto vaikuttaa monella tavalla. Se auttaa jaksamaan ja pitää terveenä. Hyvä kunto auttaa katsomaan enemmän telkkaria.