Hae digikaveria
Kaipaatko kaveria, jonka kanssa opetella digilaitteiden käyttöä?
Hae itsellesi digikaveria!
Digikaveri tukee sinua digitaalisten laitteiden käytössä. Digilaitteita ovat esimerkiksi älypuhelin, tietokone ja tabletti.
Voit tavata digikaverin vaikkapa kirjastossa tai asumisyksikön yhteisissä tiloissa. Dikikaveri voi lähteä mukaasi myös digikurssille.
Saat digikaverin, jos käytät asumisen palveluita. Voit asua esimerkiksi asumisyksikössä tai itsenäisesti tukiasukkaana.
Voit hakea digikaveria Aspasta, Digi haltuun -hankkeesta.
Katso Aspan video digikaverista:
Saat lisätietoa ja ohjeet digikaverin hakemiseen Aspan sivuilta.
Pääset Aspan sivuille tästä linkistä (www.aspa.fi)