Kohdataan

Kohdataan on uusi, helppokäyttöinen somepalvelu.

Kohdataan-somessa voit tutustua ihmisiin. Voit jutella samoista asioista kiinnostuneiden ihmisten kanssa kahdestaan tai pienissä ryhmissä.

Joko sinä käytät Kohdataan-somea? Onko sinulla vinkkejä Kohdataan-somen uusille käyttäjille?

Jaa kokemuksesi ja vinkkisi meille!

Kirjoita meille sähköpostia: verneri(at)kvl.fi

Tai ota yhteyttä Facebookissa.

Julkaisemme kokemuksia Kohdataan-palvelusta tällä sivulla.

Ole oma itsesi

Karoliina Olkkonen käyttää monia somen palveluita. Olkkonen on esimerkiksi Facebookissa ja Instagramissa.

”Odotan Kohdataan-somesta uusia kavereita”, Olkkonen sanoo.

Olkkonen toivoo, että Kohdataan-palvelusta saisi myös neuvoja:

”Toivon, että sieltä saisi ohjeita turvalliseen netin käyttöön.”

Olkkosella on myös omia vinkkejä somen käyttöön:

”Kannattaa miettiä, mitä julkaisee. Kaikkea ei kannata kertoa. Koska se minkä laittaa nettiin ei välttämättä lähde sieltä koskaan pois.”

Olkkosen mielestä myös rehellisyys on tärkeää:

”Ole aito oma itsesi!”

Tsemppiä ystävien etsintään!

Myös Tomi Makkosella on paljon kokemusta somesta. Hän käyttää esimerkiksi Instagramia, TikTokia ja YouTubea.

Kohdataan-somesta Makkonen etsii seuraa:

”Kavereita voisin yrittää saada. Kun muualta saa heikosti kavereita.”

Makkosen mielestä Kohdataan-some eroaa muista somen palveluista siinä, että Kohdataan-somessa on keskusteluryhmiä eri aiheista.

Makkosen mielestä Kohdataan-palvelun aiheet ovat hyviä.

”Olen valinnut parhaat aiheet. Urheilun ja musiikin.”

Makkonen lähettää terveisiä muille palvelun käyttäjille:

”Tsemppiä ystävien etsintään!”

Teksti: Jenni Sipilä, 2020

Pääset Kohdataan-someen tästä linkistä (kohdataan.fi)