Pääseekö Tampereelta linja-autolla Ylis’fetareille?

Meneekkö Ylis’fetareille Tampereelta linja-auto ja maksaako se?

Vastaus:

Ylis’festareille pääsee Tampereelta linja-autolla. Tampereen joukkoliikenteen bussit liikennöivät Tampereen keskustasta festarialueelle Pitkäniemeen. Bussivuoroja ajetaan enemmän kuin normaalisti. Matka maksaa normaalin bussimatkan hinnan.

Ylis’festarit on päihteetön elämys- ja musiikkitapahtuma koko perheelle.

Tapahtuman järjestää Pirkanmaan sairaanhoitopiirin kehitysvammahuollon Tukikeskus. Järjestelyissä ovat mukana myös Tukikeskuksen asiakkaat.

Ylis’festarit järjestetään Pitkäniemen sairaalan alueella.

Ylis’festarien nettisivuja pääset lukemaan sivuja tästä.