Kesäkivaa

Kesälomalla on aikaa tehdä asioita, joista pitää.

Tällä sivulla on vinkkejä kivoihin kesäpuuhiin. Vinkit on koottu kolmeen verkkokirjaan.

Voit tehdä kirjojen tehtäviä yksin, yhdessä kaverin kanssa tai vaikkapa porukalla.

Kesäunelmia

Kesäunelmia-kirjassa on vinkkejä mietiskelyyn ja unelmointiin.

Mietiskely auttaa sinua hengähtämään ja unohtamaan arkiset huolet.

Unelmointi on hyvä tapa pohtia omaa tulevaisuutta. Unelmoimalla voit saavuttaa uusia asioita elämääsi.

Lataa Kesäunelmia-kirja (pdf-tiedosto)

Kesäretki

Kesäretki-kirjassa on ohjeet oman kesäretken suunnitteluun.

Lataa Kesäretki-kirja (pdf-tiedosto)

Kesälomafiilis

Kesälomafiilis-kirjassa on vinkkejä omien tunteiden käsittelyyn.

Kun tunnistat omat tunteesi, pystyt kertomaan niistä muille. Tunteista puhuminen tekee olon kevyeksi.

Lataa Kesälomafiilis-kirja (pdf-tiedosto)

Kirjat on tehty yhdessä tehnyt Minua kuullaan -hankkeen kanssa.

Teksti: Jenni Sipilä, 2020
Kuva: Istockphoto