Mistä lemmikki kannattaa ostaa?
Lehdessä tai internetissä olleen ilmoituksen kautta. Luotettavalta kasvattajalta, eläinsuojeluyhdistykseltä tai eläinkaupasta. Ulkomaanmatkalta.
Jos lähdet pitkäksi aikaa matkalle, mitä teet lemmikillesi?
Päästät lemmikin vapaaksi matkasi ajaksi. Annat lemmikillesi mahdollisimman paljon ruokaa ja juotavaa. Järjestät lemmikillesi hoitajan.
Kuinka usein kanin tai marsun häkki pitää siivota?
Vasta sitten, kun häkki haisee pahalle. Aina silloin, kun jaksaa ja huvittaa. Usein ja säännöllisesti. Häkin siisteys kannattaa tarkistaa päivittäin.
Mitä pitää muistaa, kun ostaa lemmikille ruokaa?
Ruuan täytyy olla terveellistä ja monipuolista. Ruuan täytyy olla halpaa. Ruuan täytyy olla aina sitä merkkiä, jota mainostetaan televisiossa.
Kuinka usein koiraa pitää ulkoiluttaa?
Vähintään kolme kertaa viikossa. Vähintään kerran päivässä. Vähintään kolme kertaa päivässä.