Lempipaikkani

Jan Verbitski: Saimaa

Mikä on sinun lempipaikkasi?

Onko lempipaikkasi esimerkiksi kotisohvasi tai kaunis paikka luonnossa?

Lempipaikkasi voi olla mikä vain paikka, mistä pidät tai missä sinun on hyvä olla.

Ota kuva sinulle mieluisasta paikasta ja osallistu kuvakilpailuun. Voit voittaa taulun valokuvastasi.

Kilpailu on tarkoitettu kehitysvammaisille nuorille ja aikuisille.

Näin osallistut kilpailuun

Lähetä meille

  • kuva lempipaikastasi
  • kuvan nimi
  • oma nimesi tai nimimerkkisi.

Julkaisemme nimen tai nimimerkin kuvasi yhteydessä.

Lähetä kuva meille sähköpostilla osoitteeseen verneri(at)kvl.fi

Voit lähettää kuvan myös postitse:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Kuvakilpailu
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Jos kuvassa esiintyy muita ihmisiä, pyydä heiltä lupa kuvan julkaisemiseen.

Julkaisemme kuvia

  • Vernerin selkosivuilla
  • Leija-lehdessä
  • sosiaalisessa mediassa.

Lähetä kuva 31.8. mennessä.

Vernerin käyttäjät äänestävät kilpailun voittajan.

Kolme eniten ääniä saanutta kuvaajaa saa palkinnoksi taulun omasta kilpailukuvastaan.