Lempipaikkani

Tässä näet kaikki Lempipaikkani-kilpailun upeat kuvat.

Äänestä suosikkikuviasi!

Voit äänestää kolmea kuvaa. Paina Tykkää-nappia kuvan alapuolella.

Kolme eniten ääniä saanutta kuvaajaa voittaa kuvastaan taulun.

Äänestys päättyy 31.10.

Ilmoitamme voittajille henkilökohtaisesti.

Ranta

Keltaisia ja vihreitä koivunlehtiä, joiden taustalla ranta ja laituri.

Jokipuisto

Vehreä rantamaisema.

Suihkulähde

Suihkulähde

Lempipaikka

Kukkia ja taivas.

Lempikatu

Talo, autotie ja puita.

Vesi

Kesäinen järvi ja metsää.

Rantamaisema

Koivu ja järvenranta.

Ihania muistoja

Nainen hymyilee rannassa.

Oma huone

Valkoinen lakana, jossa on kukkia.

Rento meininki

Riippukeinu terassilla.

Vesi

Veden pintaan heijastuu rannan punainen mökki.

Vääksyn kanavaniemi

Rantamaisema.

Oma koti

Nuori nainen makaa sohvalla ja hymyilee.

Auto-Suni

Autoja parkkipaikalla.

Oma piha

Vehreä piha ja auto.

Metsä

Pinkki kukka.

Metsäpolku

Metsäpolku, jonka varrella kukkivia pensaita.

Nunnanlahti

Lumesta tehty enkelipatsas.

Kalassa

Oma koti

Keltainen puutalo.

Oma huone

Huoneessa kitara, telkkari, työpöytä ja sänky.

Autokatos ja auto

Musta auto autokatoksessa.

Oma koti kullan kallis

Vihreä rivitalo.

Lappeenranta – viihtyisä kaupunki

Lappeenrannan ranta ja puita.

Leikkipuisto

Leikkipuisto, jossa keinu ja kiipeilyteline.

Lenkkipolku

Myllymäen koulu

Valkoinen koulu ja koulun piha.

Sirkus Finlandia

Nainen hymyilee sirkusteltan edessä.

Lempipaikka

Lammen pintaan heijastuvat rannan puut.

Luonnossa

Mies katsoo kameraan ja hymyilee luonnossa.

Hevostalli

Talli  auringossa.

Oma koulu – Luovi

Nuori nainen seisoo koulun edessä ja muodostaa käsillään sydämen.

Oma piha

Vehreä piha, jossa leikkimökki ja kissa.

Pikkalan ranta

Rantatie illan hämärässä.

Kolho

Suuri nuotio pimeässä.

Minun lempipaikka

Nainen katsoo kameraan aurinkolasit päässä.

Haaveiden silta

Pariskunta pussaa sillalla.

Puu-Juuka

Syksyinen joen ranta.

Museo

Puinen rakennus nurmikentällä.

Sienimetsä

Sieni metsässä.

Terassini

Terassilla auringon varjo, siniset tuolit ja kukkia.

Oma huone

Huone, jossa tuolilla istuu norsupehmolelu.

Hanna mökillä

Koira makaa puulattialla ja katsoo kameraan.

Sienimetsä

Nainen näyttää sieniä ja hymyilee.

Kasvipuutarha

Keltaisia kukkia.

Kasvipuutarha

Palmu ja erilaisia viherkasveja.

Ranta

Rannassa puita auringossa ja ruskan väreissä.

Koti

Huoneessa sänky, hylly ja sohva sekä prinsessamatto ja katossa kruunu.

Nurkkaus

Musta nahkasohva, jonka käsinojalla on ruudullinen täkki.

Leffat

Hylly täynnä elokuvia.

Oman pihan kukka

Punainen kukka amppelissa, terassilla.

Leffat

Kirjahylly täynnä elokuvia.

Koskenranta

Koskenranta.

Lempipaikka asunnon edessä

Pihan pensaita ja nurmea.

Traktori

Mies ajaa traktoria pellolla.

Etupiha

Keltainen kukka pihapöydällä.

Sapokan vesipuisto Kotkassa

Marjoja ja valkoinen silta rannassa.

Terassi ja kupponen kahvia

Mies istuu pihapöydän ääressä juomassa kahvia.