Partiota ja pelaamista

Tuomas on 23-vuotias ja asuu Espoossa.

Tässä haastattelussa Tuomas kertoo vapaa-ajastaan.

Mitä tykkäät tehdä vapaa-ajalla?

Viikonloppuisin teen kotitöitä ja sunnuntaisin kuvaan pelivideon Youtube-kanavalleni. Harrastan myös partiota.

Mitä partiossa tehdään?

Jos on hyvä sää, voi olla ulkoilua.

Viime kerralla kuvattiin lyhytelokuva ja edellisillä kerroilla suunniteltiin videota. Elokuvassa oltiin olevinaan avaruudessa. Näyttelin siinä ja olin suunnittelemassa.

Joskus tehtiin solmuja. Myöhemmin on tulossa luontoretki.

Mistä tykkäät partiossa?

Tykkään, kun voin esiintyä ja olla mukana suunnittelemassa asioita. Varsinkin lyhytelokuvissa.

Mitä pelejä pelaat?

Pelaan Pleikalla ja Wii:llä erilaisia Lego-pelejä. Niissä ei oteta asioita liian vakavasti, eikä ole väkivaltaa.

Olen aina tykännyt pelata.

Mistä tykkäät pelaamisessa?

Konsolipelit opettavat englantia, koska ne on joskus englannin kielellä ja joskus videoillani puhun englantia.

Suosittelisitko pelaamista muille?

Kyllä.

Ja jos haluaa luoda vaikka Youtube-kanavan, ei ole pakko tehdä videoita juuri pelaamisesta. Mistä tahansa voi tehdä videoita.

Eikä omien kasvojen tarvitse näkyä videolla.

Haaveiletko uudesta harrastuksesta?

Joskus harrastin tanssia. Haluaisin aloittaa joskus uudestaan.

Ja minulla on työn alla nettisarja. Toimin käsikirjoittajana, editoin ja esitän päähenkilöä.

Teksti: Sara Massinen, 2024
Kuva: Adel Rezapour