Mun juttu

Sun juttu voi olla vaikkapa eläimet.

Mikä on sun juttu? Ota siitä kuva ja osallistu kilpailuun.

Sun juttu voi olla mitä vain, mistä pidät tai nautit. Mitä vain, mikä on sinulle tärkeää.

Sun juttu voi olla vaikkapa

  • musiikki
  • ruuanlaitto
  • pelaaminen
  • ratsastus
  • liikunta
  • elokuvat
  • eläimet
  • luonto
  • kaverit.

Näin osallistut kilpailuun

Ota kuva sun jutusta.

Lähetä kuva meille sähköpostilla osoitteeseen verneri(at)kvl.fi.

Voit lähettää kuvan myös Instagramissa tai Facebookissa.

Lähetä kuvan mukana

  • kuvan nimi
  • oma nimesi tai nimimerkkisi.

Jos kuvassa esiintyy muita ihmisiä, pyydä heiltä lupa kuvan julkaisemiseen.

Julkaisemme kuvia Vernerissä, Leija-lehdessä ja sosiaalisessa mediassa.

Lähetä kuva 31. elokuuta mennessä.

Vernerin käyttäjät äänestävät kilpailun voittajan.

Kolme eniten ääniä saanutta kuvaajaa saa palkinnoksi taulun omasta kilpailukuvastaan.

Kilpailu on tarkoitettu kehitysvammaisille nuorille ja aikuisille.