Tehdään tarina

Anu-Mari

Kirjailija Anu-Mari Salo tekee tarinoita yhdessä kehitysvammaisten nuorten ja aikuisten kanssa.

Osallistu tarinoiden tekemiseen!

Ehdota tarinoille aiheita. Kerro, mistä aiheesta sinä haluaisit lukea tai kertoa tarinan.

Tarinan aihe voi olla ihan mikä vain. Aihe voi olla vaikkapa yksinäisyys, kaverit tai seikkailu.

Lähetä oma ehdotuksesi tarinan aiheeksi alla olevalla lomakkeella. Voit liittää ehdotukseen myös kuvan.

Anu-Mari kokoaa valmiit tarinat Papuri-verkkokirjaan.

Tarinat julkaistaan tällä sivulla.

    Kirjoita ehdotuksesi tähän:

    Kirjoita tähän nimesi tai nimimerkkisi:

    Liitä ehdotukseesi liittyvä kuva tähän: