Tehdään tarina

Tee tarina yhdessä Anu-Marin kanssa.

Kirjailija Anu-Mari tekee tarinan yhdessä kehitysvammaisten nuorten kanssa.

Osallistu sinäkin tarinan tekemiseen! Äänestä, kirjoita tai piirrä tarinalle jatkoa.

Lue tarinan alku Papunetista (papunet.net)

Ehdota tarinalle jatkoa ja vastaa alla oleviin kysymyksiin.

Voit vastata yhteen tai vaikka kaikkiin kysymyksiin.

Kysymys 1.

Kun lapset kysyivät äidiltä Papumaasta, äiti oli hiljaa.

Miksi äiti oli hiljaa?

A) Äiti ei tiedä mitään Papumaasta.

B) Äiti tietää jotain Papumaasta. Mitä?

Kysymys 2.

Laiva lähtee kohti Papumaata.

Mitä matkan aikana tapahtuu?

Kysymys 3.

Laiva saapuu Papumaahan.

Saarella näkyy jotain

A) iloista

B) pelottavaa

C) hämmästyttävää

Kysymys 4.

Mitä Papumaassa tapahtuu?

 

    Kirjoita ehdotuksesi tähän:

    Kirjoita tähän nimesi tai nimimerkkisi:

    Liitä ehdotukseesi liittyvä kuva tähän: