Kesäkisa

Vernerin kesäkisaan lähetettiin ihania kuvia kesästä.

Vernerin lukijat äänestivät suosikkikuviaan.

Kilpailun voittivat ne kuusi kuvaajaa, joiden kuvat saivat eniten ääniä.

Kilpailun voittaja ovat

  • Nette Happonen, Kesän kukat
  • Essi Lievonen, Mosaiikkiperhonen
  • Marko, Ratsastusleirillä
  • Marjo, Kesällä
  • Hanna Ronkainen, Pihlajaveden lumoa
  • Lilli Launonen, Tulppaaneja

Voittajat saavat valita palkinnoksi selkokieliset kirjat Opikkeen kirjakaupasta.

Otamme voittajiin yhteyttä henkilökohtaisesti.

Onnea voittajille ja kiitos kaikille osallistujille!

Kesän kukat

Vaaleanpunaisia kukkia.

Mosaiikkiperhonen

Värikäs perhonen, joka on tehty mosaiikista.

Ratsastusleirillä

Kesällä

Pihlajaveden lumoa

Tulppaaneja

Kukat

Kukka

Kanervat

Vaalenpunainen taivas

Ulkona

Punainen kukka

Karaoke

Raveissa

Tallinnassa

Uimassa

Näkymä

Kesämaisema

Sateenkaari

Eläintarhassa

Luonnossa

Kylpylässä

Linnanvirta

Jäätelöllä

Haaveilua

Postimuseossa

Komeitten autojen kokoontuminen

Kesän herkut

Tallinna

Syntymäpäivä

Raision kesäteatterissa

Ähtäri

Juhannuskakku

Mansikkakakku.

Näkymä ikkunasta

Pilvinen taivasta, puita ja auto pihassa.

Kesäinen maisema

Sininen järvi, laituri ja metsää auringon paisteessa.

Palokärki

Palokärki puussa.

Aurinko laskee

Vaaleanpunainen ja harmaa taivas, metsää ja järvi.

Lumpeet

Tyyni järvi, lumpeita ja metsää.

Joen rannassa

Vaaleanpunaisia ja keltaisia kukkia joen rannassa.

Sukukokouksessa

Vanha, punainen puutalo.

Lumpeenkukka

Keltainen lumpeenkukka ja lumpeen lehtiä.

Papukaija

Iso ja värikäs papukaija istuu häkin päällä ja katsoo kameraan.

Syntymäpäiväkakku

Pala mansikkakakkua.

Orava

Orava pihalla.

Gorilla

Gorillan hymyilevät kasvot piirretty kännykällä.

Särki

Tykkimäki

Nainen hymyilee kahden sammakkohahmon keskellä.

Kesäretki

Nainen seisoo metsässä patsaan vieressä.

Lampaat laitumella

Lampaat syövät ruohoa.

Kissa kotona

Ruskea kissa istuu lattialla.

Kesäkukka

Keltainen kukka.

Mökillä

Nainen seisoo suuren mökin kuistilla.

Mökki

Suuri, ruskea kesämökki.

Korppi

Korppi seisoo grillin reunalla.

Pelto auringossa

Pelto auringossa.

Omakuva

Mies hymyilee kameralle. Miehellä on aurinkolasit ja keltainen takki.

Saippuakuplat

Saippuakuplia ja kukkia.

Koirat

Valkoinen koira leikkii kepillä nurmella.

Koirat leikkivät nurmella.

Koira laiturilla

Pieni, valkoinen koira istuu laiturilla järven rannalla.

Pieni valkea koira laiturilla järven rannalla.

Lampaat

Lampaat syövät heinää laitumella.

Kissani

Sinisilmäinen kissa sängyssä.

Kissa

Kesäinen maisema

Hiekkatie ja koivut.

Alppiruusu

Taivaanpilvet

Rapu

Kesäkukkia

Kesäretki

Festarikesä

Sorsa

Urossorsa.

Kesä on ihmeitä täynnä

Pääskysen pesä ja pääskyset katon reunassa.

Jäätelökesä

Jäätelöannos strösseleillä.

Kesäinen maisema

Vihreää peltoa ja metsää.

Lammas

Valkoinen lammas pellolla.

Kesätaivas

Taivaalla pilviä ja aurinko.

Heppa

Ruskea hevonen syö aitauksessa heinää.

Lähdössä kevätjuhliin

Tulppaaneja ja muita kesän kukkia

Joutsenet

Kaksi laulujoutsenta pellolla.

Orvokki

Kesäpiha

Ranta

Valmistuminen

Kesätapahtuma

Vedenpinta

Kaunis aurinkoinen päivä

Kesäinen metsä