Villiklubi

Menoa ja meininkiä Villiklubilla.
Villiklubi on yli 18-vuotiaiden nuorten ja aikuisten klubi. Villiklubeja järjestetään kerran kuussa eri puolilla Suomea.
Mukavaa menoa ystävien kanssa
Villiklubille tullaan viihtymään ja pitämään hauskaa ystävien kanssa. Moni on saanut Villiklubilla myös uusia ystäviä.
Hyvä musiikki innostaa tanssimaan. Tanssilattialla onkin usein tungosta.
Välillä klubilla järjestetään Talent-iltoja. Silloin klubilla voi esittää omaa ohjelmaa tai laulaa karaokea.
Villiklubille on ilmainen pääsy. Rahaa tarvitaan, jos haluaa ostaa syötävää ja juotavaa. Ravintolalla on A-oikeudet.
Erilaisia esiintyjiä

Olivia and Mental Dreams esiintyy Villiklubilla.
Villiklubilla Helsingissä esiintyy monenlaisia artisteja.
Esiintymässä ovat käyneet muun muassa
- The Cheemoes
- E Street Punks
- Tappajatomaatit
- Von Donners
- Mental Dreams
- Salmisen veljekset
- Sky Dee & Demons
- Olli Helenius
- Lauri Ankerman Duo
- JJ & Rasvanäpit
- Meiss.

Von Donners Villiklubilla.
Kaupungin paras menomesta
Moni artisti nauttii esiintymisestä Villiklubilla niin paljon, että haluaa esiintyä siellä yhä uudestaan.
Von Donners -bändi on vieraillut Villiklubilla usein.
Miksi tykkäätte esiintyä juuri Villiklubilla?
“Yleisö on ihanaa. Odotamme keikkoja etukäteen ja muistelemme niitä jälkeenpäin. Monista Villiksen kävijöistä on tullut tuttuja”, kertoo yhtyeen laulaja Jarmo Perälä eli Kapu.
Parasta on Jussin olut
Janne Eklund käy Villiklubilla usein. Hänestä klubilla on loistava tunnelma ja hauskaa riittää. Parasta on Jussin olut.

Janne Eklund ja Kirsi Örö Villiklubilla.
Kirsi-Maria Örö on ollut mukana Villiklubin toiminnassa alusta lähtien. Ensimmäinen klubi järjestettiin ystävänpäivänä vuonna 2012.
Myös Örön mielestä Villiklubi on ehdottomasti paras menomesta Helsingissä. Tupa on täynnä joka kerta. Ja bändit jonottavat esiintymään.
“Villis on paikka, jossa jokainen voi olla juuri sellainen kuin on. Kaikkia kunnioitetaan ja kohdellaan kauniisti”, Örö kuvailee Villiklubia.
“Klubilla voi tanssia, laulaa ja nauttia olostaan. Villis on ehdottomasti erityisihmisten oma paikka, jonne myös tavikset ovat tervetulleita”, Örö jatkaa.
Helsingin villiklubeista on tietoa Facebookissa
Helsingin Villiklubit järjestetään Sture 21 -nimisessä ravintolassa.
Klubit järjestää Kehitysvammatuki 57 -yhdistys.
Helsingin Villiklubi kertoo ajankohtaisista asioista Facebook-sivullaan.
Pääset Helsingin Villiklubin Facebook-sivulle tästä linkistä (www.facebook.com)
Katso video Helsingin Villiklubilta:
Katso Jotta kukaan ei jäisi yksin -hankkeen video Villiklubeista:
Teksti: Mira Vihmo, 2019
Kuvat: Helsingin Villiklubin Facebook-sivu