Äänikirjat ovat hyviä

Minun mielestä äänikirjat on todella hyviä. Mä tykkään kuunnella niitä.

Nyt kuuntelen BookBeatista Sara Parikan Itse tehty -äänikirjaa.

Kylläpä osaavat tehdä hyviä äänikirjoja. On se hyvä, että ne on keksitty.

Eikö hevosistakin voitaisi tehdä äänikirjoja?

Vastaus:

Hei

Olen samaa mieltä! Onneksi on äänikirjoja. Minäkin tykkään kuunnella niitä.

Oletko kysynyt hevosista kertovia äänikirjoja kirjastosta?