Asuntolani ohjaajat valehtelevat

Miksi minun asuntolani ohjaajat valehtelevat minulle jostain minun postista? Ettei minulle ole tullut mitään postiennakkolappuja? Mutta silti on tullut. Eihän postista saa valehdella minulle ja muutenkaan?

Vastaus:

Ohjaajat eivät saa valehdella sinulle sinun posteistasi.

Miksi ajattelet, että he valehtelevat? Voisiko kyseessä olla väärinkäsitys? Tai voiko olla, ettei sinulle ole tullut postiennakkolappua?

Yleensä asiat selviävät parhaiten, kun niistä kysyy ja puhuu ystävällisesti.

Toivottavasti asia selviää!