Bingon pelaaminen

Miten Bingo on keksitty? Miksi jotkut ajattelevat, että bingo on vanhojen mummojen ja pappojen peli?

Minusta on kivaa pelata joskus bingoa, vaikka olenkin vasta 25-vuotias. Tosin kerran minua vähän harmitti, kun olin laivalla kavereiden kanssa, ja bingo-voitto jäi kahdesta numerosta kiinni. Naapuripöydässä istunut nainen voitti pääpalkinnon, joka oli 50 euroa.

Vastaus:

En osaa sanoa, miten bingo on keksitty. Bingo on kuitenkin vanha peli, se syntyi Italiassa 1530-luvulla. Suomeen bingo on saapunut vasta 1960-luvulla.

Bingon pelaajat ovat usein iältään hieman vanhempia. Tästä syystä bingoa saatetaan pitää mummojen ja pappojen pelinä. Mutta kyllä nuoretkin pelaavat bingoa. Sinun ei kannata välittää, mitä muut ajattelevat. Jos pidät bingosta, pelaat bingoa.