Diagnoosin pelkäämisestä vielä

Hei

Ensinnäkin kiitos, kun olet vastaillut kysymyksiini. Ja kiitos hyvistä vinkeistä, kuten siitä, että kirjeenvaihtoilmoituksessa voisin kertoa, millainen olen.

Minä olen iloinen ja nauravainen nainen ja tulen pienistä asioista onnelliseksi.

Minusta keskiasteinen kehitysvamma tarkoittaa, että en ole vaikeasti vammainen enkä lievästi, vaan siltä väliltä.

Minusta on oikein hyvä olla keskiasteisesti kehitysvammainen.

Hyvää juhannusta ja kesää sinulle. Ja palaillaan asiaan.

Vastaus

Hei

Kiitos! Ihana kuulla, että vastauksistani on ollut sinulle iloa ja apua.

Kerrot hienosti siitä, millainen ihminen olet. Minusta tuo kuvaus kannattaa lisätä seuraavaan kirjeenvaihtoilmoitukseen.

Voit myös vastata muiden ilmoituksiin kirjeenvaihtopalstalla. Sekin on hyvä tapa tutustua ihmisiin.

Hyvää juhannusta ja kesää sinullekin!