Ehdotus Vernerin vapaa-aika-osioon

Vernerin vapaa-aikaosiossa on kerrottu jouluun liittyviä asioita. Voisitteko kertoa siellä myös pääsiäiseen ja juhannukseen liittyviä asioita? Minusta ne ovat aika tärkeitä juhlia.

Vastaus:

Kiitos ehdotuksesta. Olet oikeassa, että pääsiäinen ja juhannus ovat tärkeitä juhlia myös. En voi luvata, että näistä tulee Verneriin juttua. Mutta ehdotuksesi on hyvä.

Ehdotus Vernerin Vapaa-aika-osioon

Vernerin vapaa-aika-osiossa on esitelty mukavasti erilaisia harrastuksia. Olisiko mitenkään mahdollista, että siellä esiteltäisiin vielä muutama harrastus lisää? Esimerkiksi partio tai erilaiset käsityöt ja puutyöt voisivat olla kivoja. Ja pari kaveriani pyysivät kertomaan, että olisi kivaa, jos täällä esiteltäisiin muutama eri urheilulaji. Mitä mieltä Kerttu on näistä ehdotuksista?

Vastaus:

Kiitos kovasti ehdotuksestasi. Me täällä Verneri.netissä otamme mieluusti vastaan ehdotuksia. Harrastuksista toivottiin lisää myös Verneri.netin kävijäkyselyssä. Se onkin kiva aihe.