Englannin kielen puhuminen

Miten voisin oppia puhumaan englantia paremmin? Minusta englannin kielen lukeminen ja kirjoittaminen on aika helppoa. Mutta aina kun yritän puhua englantia, lausun melkein kaikki sanat väärin. Se on tosi ärsyttävää.

Vastaus:

Puhumaan oppii puhumalla. Kannattaa myös olla välittämättä siitä, jos sanoo sanoja väärin. Me suomalaiset olemme usein liian arkoja. Ajattelemme myös usein, että voimme puhua vain, jos osaamme sanoa kaiken oikein.

Netistä löytyy paljon erilaisia opetusvideoita. Etsipä vaikka YouTubesta haulla Learn to speak English.