Ensi viikolla laskiainen

Moi Kerttu

Ensi viikolla on laskiainen ja mä aion syödä ainakin yhden laskiaspullan.

Vastaus

Moi

Pian on tosiaan laskiainen. Tänä vuonna laskiaissunnuntai on 27. helmikuuta ja laskiaistiistai on 1. maaliskuuta.

Laskiaista vietetään usein pulkkamäessä. Ja laskiaisena syödään usein hernekeittoa ja laskiaispullia.

Minäkin syön laskiaisena laskiaispullan.

Laskiaispullassa on täytteenä mansikkahilloa tai mantelimassaa.

Minä aion syödä laskiaispullan mansikkahillolla.

Syötkö sinä pullan hillolla vai mantelimassalla?