Haluan aikuistua

Minä olen huomannut, että olen hirveän lapsellinen ja riippuvainen äidistäni, vaikka olen aikuinen ja elän viikot yksin. Miten voisin aikuistua? Ei ole oikein, että minä 36-vuotiaana flunssaan sairastuessani haluaisin äidin luokse ja että hän hoitaisi minua.

Vastaus:

Tämä on kysymys, jossa sinun pitää itse miettiä asioita. Mistä huomaat, että et ole lapsellinen tai riippuvainen äidistäsi? Mitä silloin teet? Mikä auttaa sinua siinä?

Olen melko vanha ja kaipaan äitiäni tai isääni, kun olen sairas. Minusta aikuinen ihminenkin voi kaivata omaa äitiään tuon tuosta. Mikä sinusta tekee aikuisen? Milloin sitä tietää olevansa aikuinen?