Haukkuminen asuntolassa

Mitä mieltä olet, kun minua haukutaan asuntolassa. Ohjaat haukkuu minua, vaikka väittävät että eivät hauku. Miksi kukaan ei usko minua täällä asuntolassa? Jos heille sanon, kukaan ei usko. Alkavat vain puhua jotain ihan muuta minulle. Minun äitini on sanonut ohjaajille, mutta se ei ole auttanut.

Vastaus:

Olen sitä mieltä, että sinua kohdellaan ehdottomasti väärin. Jos ohjaajat eivät sinua ja äitiäsi usko, ottakaa yhteyttä ohjaajien esimieheen. Jos se ei auta, niin jutelkaa asiasta kunnan sosaalityöntekijän kanssa. Asuntola on sinun kotisi ja sinun on saatava tuntea olosi siellä kotoisaksi ja turvalliseksi.