Hauskaa joulua ja iloista uutta vuotta!

Kiitos kaikille kysyjille ja lukijoille kuluneesta vuodesta! Olen saanut paljon hyviä ja tärkeitä kysymyksiä. Niihin on ollut mukava vastata.

Olen joululomalla 11.1.2016 saakka. Vastaan kysymyksiin seuraavan kerran lomalta palattuani. Voit kuitenkin lähettää minulle kysymyksiä myös lomani aikana.

Hauskaa joulua ja iloista uutta vuotta!

Ystävällisin terveisin,

Verkko-Kerttu

Hauskaa joulua ja iloista uutta vuotta!

verneri_joulu_2015_fb_1000_x_1000Vernerin toimitus on joululomalla 11.1.2016 saakka.

Verkko-Kerttu ja Seksuaalineuvoja vastaavat kysymyksiin seuraavan kerran 11.1.2016. Voit kuitenkin lähettää kysymyksiä myös loman aikana.

Julkaisemme uusia kirjeenvaihtoilmoituksia seuraavan kerran 11.1.2016. Voit kuitenkin lähettää ilmoituksia julkaistavaksi myös loman aikana.

Kiitos kaikille kuluneesta vuodesta. Hauskaa joulua ja iloista uutta vuotta!

Terveisin,

Vernerin toimitus