Hoitajat kiroilevat

Hoitajat kiroilevat asuntolassa usein, mutta aina meille asukkaille suuttuvat ja meitä rankaisevat, jos me kiroilemme.

Miksi he tekevät niin?

Vastaus

Hei

Kiroilu kuuluu puhekieleen. Toiset kiroilevat enemmän kuin toiset. Ihmiset myös kokevat kiroilun eri tavoin. Toisia se loukkaa enemmän kuin toisia.

Ohjaajien ei pitäisi kiroilla töissä. Eikä heidän pitäisi rangaista kiroilusta.

Kiroilusta on hyvä jutella ja sopia yhteiset säännöt asuntolassa.