Huppari eli huppupaita

Onko olemassa yläikärajaa, minkä ikäinen ihminen saa käyttää hupparia eli paitaa, jossa on huppu? Minä olen pian 36 vuotta ja pidän huppareista. Olenko liian vanha käyttämään niitä? Niitä käyttää tietääkseni lähinnä vain nuoret.

Vastaus:

Et ole liian vanha. Kyllä aikuisetkin miehet voivat pitää hupparia. Oletko nähnyt peliyhtiö Rovion työntekijöillä punaiset hupparit? He ovat aikuisia ja pitävät hupparia. Tärkeintä on, että itse viihdyt vaatteissasi.