Hyvä sanoma -lehti

Hei

Mistä saa Hyvä sanoma -lehden? Kirjastossa ei ole kristillisiä lehtiä ja haluan omaksi kristillisen lehden.

Vastaus:

Hyvä sanoma on maksullinen aikakauslehti. Sen voi ainakin tila kotiin, mutta se tosiaan maksaa.

Hyvä sanoma -lehden voi tilata ainakin Aikashop-verkkosivulta (www.aikashop.fi). Sivusto ei ole selkokielinen.

Hyvä Sanoma -lehti

Mistä saan Hyvä sanoma -lehden?

Vastaus:

Hyvä Sanoma -lehti on kristillinen lehti. Voit tilata lehden kotiisi. Voit myös käydä kirjastossa kysymässä, tuleeko lehti sinne.