Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta 2019 Kerttu ja muut lukijat! Terveisin Annika.

Vastaus:

Kiitos, sitä samaa sinulle Annika! Anteeksi, että vastaan vasta nyt, mutta olen ollut lomalla. Kaikkea hyvää vuodelle 2019!

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!

Verneri.net toivottaa kaikille hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!

Tänä vuonna olemme juhlineet Suomen 100-vuotista itsenäisyyttä. Kiitos kaikille teille, jotka osallistuitte juhlavuoteen ja kerroitte meille millainen Suomi on. Te kerroitte muun muassa, että

  • Suomi on rakas isänmaa.
  • Suomessa on kaunis luonto.
  • Suomen kesä on ihana.
  • Suomessa on hyvä presidentti.
  • Suomessa on hyvä terveydenhuolto.
  • Suomi on turvallinen maa.

Kiitos myös kaikista kysymyksistä, joita olette lähettäneet Verkko-Kertulle ja seksuaalineuvojalle. Olette kysyneet paljon hyviä ja tärkeitä kysymyksiä. Jatkakaa ensi vuonna samaan malliin! Kiitos myös kirjeenvaihtoilmoituksista. Me Vernerissä toivomme, että moni on löytänyt niiden avulla itselleen ystävän.

Me Vernerissä olemme sitä mieltä, että Verneri on aika hyvä verkkopalvelu. Mutta se voi olla vielä parempi. Auta meitä kehittämään Verneri.net -palvelua vielä paremmaksi. Vastaa kävijäkyselyyn ja anna palautetta. Pääset kävijäkyselyyn tästä linkistä (www.webropolsurveys.com).

Oikein rauhallista joulua kaikille!

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!

Kiitos kaikille kysyjille ja lukijoille kuluneesta vuodesta. Olen iloinen, että olen saanut vastata moniin tärkeisiin kysymyksiin.

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!

Verkko-Kerttu

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta

Miksi toivotamme aina näin, kun emme kuitenkaan todellisuudessa pysty lupaamaan, että koko vuosi olisi onnellinen?

Vastaus:
Emme voi luvata onnellista vuotta toisille tai edes itsellemme. Tämä tarkoittaakin toivetta eikä lupausta. Kaikki me toivomme, että oma ja toisten elämä olisi onnellinen. Sitten vasta ajan myötä näkee, miten elämä menee.

Lisäksi minun mielestäni välillä voi olla vaikea tietää, mikä on onnea ja mikä ei. Senkin huomaa helpommin vasta myöhemmin.