Hyvää kevättä

Minä harrastan uintia, matkustamista, lukemista, pyöräilyä, musiikkia. Olen töissä toimintakeskuksessa. Askarrellaan, posliinimaalausta, väritystehtäviä, käsitöitä.

Minulla on Helsingistä sulhanen. Ollaan oltu monta vuotta yhdessä. Minä ja sulhaseni mennään kihloihin. Odotan sinulta Kerttu vastausta.

Vastaus:

Hei! Sinullapa on paljon harrastuksia. Minäkin tykkään matkustella ja kuunnella musiikkia.

Onnittelut teille, jos olette päättäneet mennä kihloihin! Ja hyvää kevättä teille molemmille!