Ihastunut avustajaani

Hei,

mulla on avustajana 21-vuotias nuori nainen, josta oon kiinnostunut. Itse oon 25-vuotias mies.

Mitä oot mieltä, kannattaisiko mun kertoa hänelle tunteistani?

Jos hänkin olisi kiinnostunut musta ja siitä tulisi suhde?

Vastaus:

Hei

Voisit vaikka pohtia etukäteen, mitä kertomisesta voi seurata.

A) Kerrot olevasi ihastunut. Avustaja häkeltyy, eikä osaa vastata mitään.

B) Kerrot olevasi ihastunut. Avustaja kertoo, että hänellä ei ole samanlaisia tunteita sinua kohtaa.

C) Kerrot olevasi ihastunut. Avustaja vastaa, että hänkin on ihastunut sinuun.

Miten erilaiset vastaukset vaikuttavat sinuun?