Ilmoitus Leijassa

Onko kirjeenvaihtoilmoitus Leijassakin voimassa sen puoli vuotta? Luin, että Vernerissä ainakin olisi.

Vastaus:

Leija-lehdessä julkaistut kirjeenvaihtoilmoitukset pysyvät lehdessä. Seuraavassa lehden numerossa julkaistaan aina uudet ilmoitukset. Jos haluat ilmoituksen uuteen lehteen, sinun täytyy lähettää uusi ilmoitus. Leija-lehti ilmestyy kuusi kertaa vuodessa joka toinen kuukausi.

Verneri.netissä ilmoitukset pysyvät tosiaan sen puoli vuotta. Sen jälkeen ilmoitus poistuu. Jos haluat uuden ilmoituksen, sinun täytyy lähettää uusi ilmoitus Verneri.nettiin tai pyytää, että ilmoituksesi julkaistaan uudelleen.

Verneri.netin kirjeenvaihtoilmoituksia pääsee lukemaan tästä linkistä (www.verneri.net/selko).