Jalka kipeä

Moi Kerttu

Mulla on vähän jalka kipeä. Mä kaaduin viime viikolla ja me käytiin tänään iskän kanssa lääkärissä ja röntgenissä. Jalassa oli pikku murtuma ja nyt lääkäri kävi tekemässä mulle pikku kipsin.

Mulla on kuukausi sairaslomaa. Onneksi mulla varpaat pelaa. Se murtuma paranee tosi nopeasti, niin lääkäri sanoi mulle.

Vastaus:

Moi

Kurja kuulla, että olet kaatunut ja satuttanut jalan.

Näin talvella kadut ovatkin usein liukkaita.

Onneksi pieni murtuma paranee pian.

Tsemppiä!