Joulu on jo ohi

Moi Kerttu

Joulu on jo ohi. Mä sain hyviä joululahjoja. Sain mun äidiltä uudet Kärppä-sukat ja uuden Kärppä-t-paidan ja uuden ennätysten kirjan vuosimallia 2022. Sain myös uusia pitkiä kalsareita ja uuden hupparin. Mun siskon mieheltä sain 3 isoa kaljaa ja mun siskolta yhden kaljatölkin ja Huutakauppa keisari –pelin ja kauhuleffan. Iskältä sai uuden Kärppä-pikeepaidan ja äidiltä uudet tossut.

Miten sulla meni joulu?

Vastaus:

Hei

Oletpa saanut hienoja lahjoja.

Kiitos kysymästä. Joulu meni mukavasti.

Sain lahjaksi muun muassa kauniin posliinikoiran ja suklaata.