Kannettava tietokone

Millainen kannettava tietokone sopii media-alan opiskeluun?

Vastaus

Hei

Kannettavia tietokoneita on monenlaisia. Niiden hinnatkin vaihtelevat paljon.

Voisit kysyä asiaa tietokoneita myyvistä liikkeistä. Voisit kertoa myyjälle, että suunnittelet media-alan opintoja. Voisit kertoa myös, kuinka paljon tietokone saa enimmillään maksaa.

Monet liikkeet myyvät kannettavia tietokoneita myös käytettyinä. Käytetty tietokone on halvempi kuin uusi.