Kehitysvammainen poikaystävä

Hei! Miksi minun ystäväni eivät hyväksy poikaystävääni. Hänellä on Downin oireyhtymä. Äiti hyväksyy hänet, mutta isä ei. En tiedä, onko tämä totta.

Vastaus:

Hei! Onpa kurjaa, että sinusta tuntuu, että läheisesi eivät hyväksy poikaystävääsi sellaisena kuin hän on.

Jos asia vaivaa sinua, sinun kannattaa jutella asiasta läheisiesi kanssa. Voisit kertoa heille, että sinusta tuntuu, että he eivät hyväksy poikaystävääsi. Voisit kertoa, miltä se sinusta tuntuu.

Voisit myös kysyä heiltä, mitä he ajattelevat poikaystävästäsi.

Toivottavasti juttelusta on apua.