Keikalla

Moi Kerttu. Kirjoitan sinulle, koska olin laulamassa keikalla yhden toisen tytön kanssa. Olin hänen kanssaan samalla luokalla koulussa. Nyt laulamme työksemme festareilla.

Voinko imettää festareilla vauvaa? Olen raskaana ja saan todennäköisesti 2 tyttöä.

Vastaus:

Onneksi olkoon raskaudesta!

Kyllä festareilla voi imettää. Festareilla voi kuitenkin olla paljon melua ja vilskettä, mikä voi häiritä vauvaa.

Vauvat ovat keskenään erilaisia. Toiset vauvat syövät ja nukkuvat tyytyväisinä missä vain. Toiset vauvat syövät ja nukkuvat paremmin rauhallisessa paikassa.

Myös pienten lasten äidit ovat erilaisia. Toiset imettävät paikoissa, joissa on paljon muita ihmisiä. Toiset äidit haluavat imettää omassa rauhassa.