Kovan äänen pitäminen

Miksi hoitajat sanoo, että ei saa pitää kovaa ääntä?

Tykkään pitää kovaa ääntä, esimerkiksi puhua tai laulaa kovaa ja tehdä kaikenlaisia kovia ääniä. Hoitajat sanoo, että ei saa pitää meteliä, kun muut asukkaat eivät tykkää. Mitä pahaa muka siinä on, että pidän kovaa ääntä?

Vastaus

Hei

Ymmärrän hyvin, että tykkäät pitää kovaa ääntä.

Kaikki eivät kuitenkaan tykkää kovista äänistä. Kovat äänet voivat häiritä ja pelottaa muita asukkaita.

Voisit kysyä ohjaajilta, missä voisit pitää kovaa ääntä. Keksittekö yhdessä paikan, jossa kovat äänet eivät häiritse muita?