Minuakin haukutaan

Hei sinulle ystävä hyvä, jota haukutaan.

Ymmärrän hyvin sinua. Minuakin haukutaan asuinpaikassani ja hermoni ovat aivan riekaleina.

Jaksamista sinulle ja hyvää syksyä!

Vastaus

Hei

Kurja kuulla, että sinuakin haukutaan. Haukkuminen on väärin, se satuttaa.

Valitettavasti haukkuminen on yleistä. Ette siis ole yksin ja ainoita, joita haukutaan.

Hyvä että kirjoitatte ja jaatte kokemuksia haukkumisesta. Se helpottaa oloa.

Haukkumisesta pitää myös kertoa luotettavalle ihmiselle. Silloin haukkumiseen voi puuttua.

Tsemppiä!

Lue myös: Puutu kiusaamiseen