Anteeksi antaminen

Hei

Annatko sinä aina anteeksi, jos olet sanonut jotain pahasti esimerkiksi minulle?

Vastaus

Hei

Yritän antaa muille ihmisille anteeksi, jos he ovat toimineet väärin minua kohtaan. Aina se ei ole helppoa.

Jos minä olen tehnyt itse jotain väärin, pyydän anteeksi. Yritän myös antaa itselleni anteeksi, jos olen tehnyt jotain väärin.

Kaikki tekevät joskus virheitä ja väärin. Kukaan ei voi toimia aina oikein. Silloin on hyvä pyytää anteeksi. On myös tärkeää antaa itselleen anteeksi.

Toivon, että en ole sanonut sinulle koskaan pahasti. Ainakaan en ole tarkoittanut sanoa.

Yritän vastata kaikkiin kysymyksiin ystävällisesti.