Joulu 2022

Hei

Miten meni joulu? Saitko paljon joululahjoja, entä joulukortteja? Ja miten vietit joululomasi? Entä muut lukijat?

Vastaus

Hei

Kiitos kysymästä!

Joulu meni mukavasti. Vietin joulua perheeni kanssa. Sain muutaman lahjan ja joitain joulukortteja. Söimme jouluruokia ja lauloimme joululauluja.

Tapasin lomalla sukulaisia ja ystäviä. Kävin ystävien kanssa kahvilla ja kävelyillä.

Miten sinun joulusi meni?