Joulun perinteet ja ruuat

Kerttu, onko sulla mitään jouluperinteitä? Jos on, niin mitä? Ja mistä jouluruuista tykkäät?

Vastaus

Hei

On minulla jouluperinteitä.

Koristelen kotini joulukoristeilla ennen jouluaattoa.

Ostan perheelleni joululahjoja.

Jouluaattona teen ja syön jouluruokia yhdessä perheeni kanssa. Tykkään perunalaatikosta ja rosollista.

Onko sinulla jouluperinteitä? Mistä jouluruuista sinä tykkäät?