Kevät 2023

Moi Kerttu

Insta Live

Vastaus

Moi

Vernerin seuraava live on Instagramissa ystävänpäivänä eli 14. helmikuuta kello 17.

Livessä jutellaan ja vastaillaan kysymyksiin ystävistä ja kavereista.

Voitte lähettää kysymyksiä etukäteen minulle. Kysymyksiin vastataan livessä.

Näin osallistut liveen:

Seuraa Verneriä Instagramissa.

Kun live alkaa, avaa Instagramin kotisivu.

Vernerin profiilikuva hehkuu punaisena kotisivun yläreunassa. Paina kuvaa.

Pyydä osallistumiseen tarvittaessa apua.