Runebergin päivä ja ystävänpäivä 2023

Hei

Miten aiot viettää Runebergin päivää? Entä ystävänpäivää?

Minä en vielä tiedä.

Entä muut lukijat?

Vastaus

Hei

Runebergin päivää vietetään 5. helmikuuta.

Runeberg oli Suomen kansallisrunoilija.

Aion syödä Runebergin päivänä ainakin runebergintortun.

Ystävänpäivää vietetään 14. helmikuuta.

Ystävänpäivänä on ainakin Vernerin Instagram Live ystävyydestä.