Ystävän löytäminen

Mistä löytäisin ystävän?

Haluan oikeita, asiallisia ja luotettavia ystäviä kotikaupungilta.

Vastaus

Hei

Yleensä ihmisiin tutustuu paikoissa, joissa viettää itsekin aikaa.

Voit tutustua ihmisiin esimerkiksi

  • koulussa
  • työpaikalla
  • ravintolassa
  • kahvilassa
  • tapahtumissa
  • harrastuksissa
  • netissä
  • ryhmäkodissa.

Jos et ole löytänyt ystävää sinulle tutuista paikoista, kokeile jotain uutta. Käy jossain uudessa paikassa ja kokeile vaikkapa uutta harrastusta.

Jos uuteen paikkaan tai harrastukseen meneminen jännittää, ota mukaan joku tuttu ihminen.

Voit löytää ystävän myös Vernerin kirjepalstalta. Voit julkaista palstalla oman ilmoituksen tai vastata muiden ilmoituksiin.

Kerro ilmoituksessa, millaista ystävää etsit. Kerro myös vähän itsestäsi. Kerro esimerkiksi, mitä tykkäät tehdä. Voit myös kertoa, mistä päin etsit ystävää.

Pääset kirjepalstalle tästä linkistä

Lue myös vinkit tutustumiseen

Tsemppiä!