Ystävänpäivä ja laskiainen 2023

Hei

Huomennahan on ystävänpäivä ja sitten on laskiainen, onko?

Vastaus

Hei

Kyllä, huomenna 14.2. on ystävänpäivä.

Verneri järjestää ystävänpäivän kunniaksi liven Instagramissa kello 17.

Näin osallistut liveen:

Seuraa Verneriä Instagramissa. Löydät Vernerin Instasta nimellä Verneri_net.

Kun live alkaa, avaa Instagramin kotisivu.

Vernerin profiilikuva hehkuu punaisena kotisivusi yläreunassa. Klikkaa profiilikuvaa.

Liven aikana voit kirjoittaa kommentteja kommenttikenttään. Jos haluat, voit tulla mukaan myös jaettuun liveen.

Laskiaissunnuntai on 19.2. ja laskiaistiistai 21.2.2023.