Tuuliviirin hankinta

Pitäisikö jo vihdoin hommata tuuliviiri?

Ei sitä tarkkaa tuulensuuntaa muuten tiedä.

Jos löytyisi vaikka sellainen kala. Ei nyt mikään pitkä hauki olisi mukavannäköinen. Ja ei sellaisia viirejä taida ollakaan.

Olisi se viirin räystäälle laittaminen iso tapaus. Sen kunniaksi voisi juoda kaljaa loppupäivän.

Vastaus

Hei

Tuuliviiristä tosiaan näkee tuulensuunnan.

Minäkin olen nähnyt hienoja kalaviirejä!