Historia-osiossa on ongelma

Moikka!

Menin Vernerin sivuilla yhteiskunta-osioon ja sieltä menin lukemaan historiaan liittyviä asioita. Kohdissa Palvelujen historia: osa 1 ja Palvelujen historia: osa 2 on ongelmia. Kun niitä klikkaa hiirellä, niin nettisivulle ilmestyy teksti: Sivua ei löytynyt! Mistä se johtuu?

Vastaus

Moikka!

Kiitos tiedosta!

Historia-sivuilla oli tekninen vika. Se on nyt korjattu ja sivut toimivat.

Hyvä, että huomasit asian ja kerroit.