Shrek-elokuvan pituus

Hei

Tuleeko siitä uudesta Shrek-elokuvasta oikeasti kaksi kertaa pidempi elokuva kuin nämä edelliset Shrek-elokuvat?

Vastaus

Hei

En valitettavasti osaa vastata.

Etsin netistä tietoa uudesta Shrek-elokuvasta. Mutta en löytänyt tietoa sen pituudesta.

En löytänyt tarkkaa tietoa myöskään siitä, milloin Shrek 5 julkaistaan. Netissä sanottiin, että elokuva julkaistaan ehkä tämän vuoden lopussa.

Elokuvan julkaisu on viivästynyt paljon koronan takia.

Toivottavasti Shrek 5 julkaistaan pian. Sinä taidat odottaa sitä kovasti.